V prosinci pořádáme placené vzdělávací semináře týkající se toho, jak řešit reklamace se spotřebiteli.
Vymyšlené nebo skutečné slevy?
Jsou slevy nějak regulovány? Jaká sleva je skutečná sleva? Co musí prodejce dodržet?
Přehled nebezpečných výrobků – říjen 2023
Přehled výrobků, které neprošly v měsíci říjnu 2023 EU kontrolami a jsou v případě používání z různých důvodů nebezpečné.
Přehled nebezpečných výrobků – září 2023
Přehled výrobků, které neprošly v měsíci září 2023 EU kontrolami a jsou v případě používání z různých důvodů nebezpečné.
Veřejná konzultace mimosoudní řešení spotřebitelských sporů 18.9.-22.10.2023
Ministerstvo průmyslu a obchodu spuštilo veřejnou konzultaci, která je součástí analýzy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
Co když Vám prodávající zamítne reklamaci?
Zamítl vám prodávající reklamaci s tím, že si za poškození můžete sami? Máte pocit, že prodávající vám reklamaci zamítl neoprávněně a chcete se bránit? Jak je možné se v takové situaci zachovat.
Přehled nebezpečných výrobků – srpen 2023
Přinášíme vám přehled výrobků, které neprošly v měsíci srpnu 2023 EU kontrolami a jsou v případě používání z různých důvodů nebezpečné.
Lze odstoupit od smlouvy zájezdu do 14 dnů?
Když plánujeme dovolenou nebo si rezervujeme zájezd, představujeme si ideální dovolenou plnou zážitků. Nicméně, existují situace, kdy se musíme z různých důvodů vzdát plánu a odstoupit od smlouvy na zájezd. Je tedy důležité znát svá práva a podmínky pro odstoupení, abychom se vyhnuli nepříjemnostem a ztrátám velkých finančních prostředků.
Jak je to s dárkem k nákupu, když chci vrátit zboží?
Už se Vám stalo, že jste dostali k nákupu dárek zdarma? Jak je to ale s tímto dárkem, když chcete zboží vrátit? A co když potřebujete zboží reklamovat?
Přehled nebezpečných výrobků – červen 2023
Přinášíme vám přehled výrobků, které neprošly v měsíci červnu 2023 EU kontrolami a jsou v případě používání z různých důvodů nebezpečné.