Kdy může spotřebitel odstoupit od smlouvy při nákupu na internetu? Jaké jsou lhůty pro zaslání peněz a zboží při odstoupení od smlouvy? Tyto a další informace se dozvíte v článku.
Kdo je považován za spotřebitele a kdo ne?
Aby zákazník nakupující v obchodě, na internetu, případně na jiných místech mohl uplatňovat svých práv vyplývajících ze zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku, je třeba, aby obchod uzavíral skutečně jako spotřebitel. Kde je hranice mezi nákupem spotřebitele a takzvaně na IČO?
Brožura Ochrana spotřebitele v ČR
Stáhněte si brožuru o Ochraně spotřebitele v ČR, která zohledňuje změny od 1. 1. 2014.
Seminář v Mladé Boleslavi
V rámci cyklu bezplatných seminářů pro širokou veřejnost tentokrát pořádáme seminář v Mladé Boleslavi. Přijďte se poradit s naším vyškoleným pracovníkem.
Prodávající musí vyřídit reklamaci do 30 dní
Prodávající má povinnost vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dní od uplatnění reklamace. Co dělat, když prodávající tuto lhůtu překročí, se dozvíte v tomto článku.
Náklady při reklamaci: na co má spotřebitel právo?
V případě, kdy spotřebitel reklamuje zakoupené zboží nebo služby a je-li reklamace oprávněná, má mimo jiné nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů, které mu vznikly při reklamaci. Co to však v praxi znamená?