Přeskočit na obsah (Enter)
Škola spotřebitele

Škola spotřebitele

S námi se snadno vyznáte ve svých spotřebitelských právech

  • Pro spotřebitele
  • Poradna
  • Aktuality
  • Semináře
  • O projektu
  • Kontakty
Škola spotřebitele

Škola spotřebitele

S námi se snadno vyznáte ve svých spotřebitelských právech

  • Pro spotřebitele
  • Poradna
  • Aktuality
  • Semináře
  • O projektu
  • Kontakty
DomůPro spotřebitele
Kdo je spotřebitel a co je spotřebitelská smlouva, zakázané obchodní praktiky
Nákup na internetu
Nákup mimo obvyklé prodejní prostory
Reklamace zboží a služeb
Zájezdy a přepravní smlouvy
Telekomunikační služby, internet a další služby elektronických komunikací
Dodávky energií
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Další vybrané subjekty ochrany spotřebitele
Ke stažení
Nejčastěji pokládané otázky

Aktuality

  • Co když Vám prodávající zamítne reklamaci?

    Zamítl vám prodávající reklamaci s tím, že si za poškození můžete sami? Máte pocit, že prodávající vám reklamaci zamítl neoprávněně a chcete se bránit? Jak je možné se v takové situaci zachovat.

  • Náklady při reklamaci: na co má spotřebitel právo?

    V případě, kdy spotřebitel reklamuje zakoupené zboží nebo služby a je-li reklamace oprávněná, má mimo jiné nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů, které mu vznikly při reklamaci. Co to však v praxi znamená?

  • Prodávající musí vyřídit reklamaci do 30 dní

    Prodávající má povinnost vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dní od uplatnění reklamace. Co dělat, když prodávající tuto lhůtu překročí, se dozvíte v tomto článku.

Menu

  • Pro spotřebitele
  • Poradna
  • Aktuality
  • Semináře
  • O projektu
  • Kontakty
© Copyright 2025 Škola spotřebitele. Všechna práva vyhrazena. Coachify | Vyvinut společností Coachify. Poháněno WordPress.