Semináře: Spotřebitelé, znáte svá práva?
Pořádáme pro spotřebitelskou veřejnost semináře s důrazem na téma ochrany spotřebitele. Na seminářích se dozvíte:
- Jaká jsou základní práva spotřebitele a povinnosti prodávajících?
- Jak správně reklamovat?
- Do kdy musí být reklamace vyřízena?
- Kdy vzniká nárok na opravu, výměnu věci nebo vrácení peněz?
- Jak bezpečně nakupovat na internetu?
- Kdy a jak je možné vrátit zboží zakoupené na internetu?
- Kdy Vám prodávající nesmí účtovat žádné poplatky, storna atp.?
- Kam se můžete obrátit pro radu a pomoc?
- A další.
Semináře vzhledem k atraktivní tematice probíhají převážně ve večerních hodinách.
V případě zájmu o pořádání semináře se pro bližší informace obracejte na telefonní čísla: + 420 224 241 589, + 420 773 200 870, nebo na emailovou adresu jan.zapletal@gle.cz.