Plánované semináře v následujícím roce

 

Téma: Řešení reklamací a další povinnosti podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli

Pořádáme pro spotřebitelskou veřejnost také další semináře s důrazem na téma ochrany spotřebitele.

Na seminářích se dozvíte:

  • Jaká jsou základní práva spotřebitele a povinnosti prodávajících?
  • Jak správně reklamovat?
  • Do kdy musí být reklamace vyřízena?
  • Kdy vzniká nárok na opravu, výměnu věci nebo vrácení peněz?
  • Jak bezpečně nakupovat na internetu?
  • Kdy a jak je možné vrátit zboží zakoupené na internetu?
  • Kdy Vám prodávající nesmí účtovat žádné poplatky, storna atp.?
  • Kam se můžete obrátit pro radu a pomoc?
  • A další.

Semináře vzhledem k atraktivní tematice probíhají převážně ve večerních hodinách.

V případě zájmu o pořádání semináře se pro bližší informace obracejte na emailovou adresu info@skolaspotrebitele.cz.