Plánované semináře v následujícím roce
Téma: Řešení reklamací a další povinnosti podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli
Pořádáme pro spotřebitelskou veřejnost také další semináře s důrazem na téma ochrany spotřebitele.
Na seminářích se dozvíte:
- Jaká jsou základní práva spotřebitele a povinnosti prodávajících?
- Jak správně reklamovat?
- Do kdy musí být reklamace vyřízena?
- Kdy vzniká nárok na opravu, výměnu věci nebo vrácení peněz?
- Jak bezpečně nakupovat na internetu?
- Kdy a jak je možné vrátit zboží zakoupené na internetu?
- Kdy Vám prodávající nesmí účtovat žádné poplatky, storna atp.?
- Kam se můžete obrátit pro radu a pomoc?
- A další.
Semináře vzhledem k atraktivní tematice probíhají převážně ve večerních hodinách.
V případě zájmu o pořádání semináře se pro bližší informace obracejte na emailovou adresu info@skolaspotrebitele.cz.