Víte, v jakých případech můžete odstoupit od smlouvy o zájezdu? Dozvíte se v našem článku.
Odstoupení od smlouvy o zájezdu. Jaká jsou práva a povinnosti zákazníka?

Víte, v jakých případech můžete odstoupit od smlouvy o zájezdu? Dozvíte se v našem článku.
Jaké důsledky plynou z ukončení činnosti Bohemia Energy pro spotřebitele?
Co je to Milostivé léto a jak ho při splácení dluhů využít? Dozvíte se v článku.
V listopadu a prosinci pořádáme placené vzdělávací semináře týkající se mimo jiné povinností podnikatelů vůči spotřebitelům při reklamacích.
Víte, jak se bránit v případě, kdy prodávající nedodal vámi zaplacené zboží? Dozvíte se v našem článku.
Víte, na koho se obrátit v případě problémů s obchodníkem? Koho kontaktovat a kde se zeptat? Přinášíme vám přehled vybraných subjektů ochrany spotřebitele.
Víte, co dělat s nevhodnými nebo nepotřebnými dárky? Jaké máte možnosti a jak postupovat se dozvíte v našem článku.
Dostali jste se už do situace, kdy jste při řešení spotřebitelských záležitostí potřebovali, aby vám pomohl někdo jiný nebo vyřešil celou záležitost za Vás? Zastupování má svá pravidla. Jaká ale jsou a na co si dát pozor? Dozvíte se v našem článku.
Stahujte publikaci, která se věnuje tématu ochrany spotřebitele v České republice.
Stáhněte si brožuru o Ochraně spotřebitele v ČR, která zohledňuje změny od 1. 1. 2014.