Zamítl vám prodávající reklamaci s tím, že si za poškození můžete sami? Máte pocit, že prodávající vám reklamaci zamítl neoprávněně a chcete se bránit? Jak je možné se v takové situaci zachovat.
Odstoupení od smlouvy o zájezdu. Jaká jsou práva a povinnosti zákazníka?
Víte, v jakých případech můžete odstoupit od smlouvy o zájezdu? Dozvíte se v našem článku.
Ukončení činnosti Bohemia Energy. Jaké důsledky z toho plynou pro spotřebitele?
Jaké důsledky plynou z ukončení činnosti Bohemia Energy pro spotřebitele?
Milostivé léto – zbavte se exekucí
Co je to Milostivé léto a jak ho při splácení dluhů využít? Dozvíte se v článku.
Nakupování přes internet: prodávající nedodal zaplacené zboží. Jak se bránit?
Víte, jak se bránit v případě, kdy prodávající nedodal vámi zaplacené zboží? Dozvíte se v našem článku.
Vybrané subjekty ochrany spotřebitele
Víte, na koho se obrátit v případě problémů s obchodníkem? Koho kontaktovat a kde se zeptat? Přinášíme vám přehled vybraných subjektů ochrany spotřebitele.
Co dělat s nevhodnými nebo nepotřebnými dárky?
Víte, co dělat s nevhodnými nebo nepotřebnými dárky? Jaké máte možnosti a jak postupovat se dozvíte v našem článku.
K některým praktickým aspektům zastupování a plné moci
Dostali jste se už do situace, kdy jste při řešení spotřebitelských záležitostí potřebovali, aby vám pomohl někdo jiný nebo vyřešil celou záležitost za Vás? Zastupování má svá pravidla. Jaká ale jsou a na co si dát pozor? Dozvíte se v našem článku.
Publikace Ochrana spotřebitele v České republice
Stahujte publikaci, která se věnuje tématu ochrany spotřebitele v České republice.
Brožura Ochrana spotřebitele v ČR
Stáhněte si brožuru o Ochraně spotřebitele v ČR, která zohledňuje změny od 1. 1. 2014.