Škola spotřebitele

Škola spotřebitele

S námi se snadno vyznáte ve svých spotřebitelských právech

  • Čeština
  • English
  • Русский
  • Українська
  • Tiếng Việt

Menu

  • Pro spotřebitele
  • Poradna
  • Aktuality
  • Semináře
  • O projektu
  • Kontakty

Hlavni4

Škola spotřebitele > Aktuality > Hlavni4

Odstoupení od smlouvy o zájezdu. Jaká jsou práva a povinnosti zákazníka?

Odstoupení od smlouvy o zájezdu. Jaká jsou práva a povinnosti zákazníka?

Víte, v jakých případech můžete odstoupit od smlouvy o zájezdu? Dozvíte se v našem článku.

Jan Zapletal 5.12.2021 Aktuality, Hlavni4 Čtěte více

Ukončení činnosti Bohemia Energy. Jaké důsledky z toho plynou pro spotřebitele?

Ukončení činnosti Bohemia Energy. Jaké důsledky z toho plynou pro spotřebitele?

Jaké důsledky plynou z ukončení činnosti Bohemia Energy pro spotřebitele?

Jan Zapletal 14.11.2021 Aktuality, Hlavni4 Čtěte více

Milostivé léto – zbavte se exekucí

Milostivé léto – zbavte se exekucí

Co je to Milostivé léto a jak ho při splácení dluhů využít? Dozvíte se v článku.

Jan Zapletal 5.11.2021 Aktuality, Hlavni4 Čtěte více

Online semináře – Jak správně řešit reklamace, Pracovní právo v kostce

Online semináře – Jak správně řešit reklamace, Pracovní právo v kostce

V listopadu a prosinci pořádáme placené vzdělávací semináře týkající se mimo jiné povinností podnikatelů vůči spotřebitelům při reklamacích.

Jan Zapletal 5.11.2021 Aktuality, Hlavni4 Čtěte více

Nakupování přes internet: prodávající nedodal zaplacené zboží. Jak se bránit?

Nakupování přes internet: prodávající nedodal zaplacené zboží. Jak se bránit?

Víte, jak se bránit v případě, kdy prodávající nedodal vámi zaplacené zboží? Dozvíte se v našem článku.

Jan Zapletal 14.10.2021 Aktuality, Hlavni4 Čtěte více

Vybrané subjekty ochrany spotřebitele

Vybrané subjekty ochrany spotřebitele

Víte, na koho se obrátit v případě problémů s obchodníkem? Koho kontaktovat a kde se zeptat? Přinášíme vám přehled vybraných subjektů ochrany spotřebitele.

Jan Zapletal 30.9.2021 Aktuality, Hlavni4 Čtěte více

Co dělat s nevhodnými nebo nepotřebnými dárky?

Co dělat s nevhodnými nebo nepotřebnými dárky?

Víte, co dělat s nevhodnými nebo nepotřebnými dárky? Jaké máte možnosti a jak postupovat se dozvíte v našem článku.

Jan Zapletal 31.12.2020 Aktuality, Hlavni4 Čtěte více

K některým praktickým aspektům zastupování a plné moci

K některým praktickým aspektům zastupování a plné moci

Dostali jste se už do situace, kdy jste při řešení spotřebitelských záležitostí potřebovali, aby vám pomohl někdo jiný nebo vyřešil celou záležitost za Vás? Zastupování má svá pravidla. Jaká ale jsou a na co si dát pozor? Dozvíte se v našem článku.

Jan Zapletal 23.11.2020 Aktuality, Hlavni4 Čtěte více

Publikace Ochrana spotřebitele v České republice

Publikace Ochrana spotřebitele v České republice

Stahujte publikaci, která se věnuje tématu ochrany spotřebitele v České republice.

Jan Zapletal 21.11.2016 Aktuality, Hlavni4, Slider Čtěte více

Brožura Ochrana spotřebitele v ČR

Brožura Ochrana spotřebitele v ČR

Stáhněte si brožuru o Ochraně spotřebitele v ČR, která zohledňuje změny od 1. 1. 2014.

Michaela Čapková 22.4.2015 Aktuality, Hlavni4 Čtěte více

Podporují nás

sponzor

Aktuality

  • Novela energetického zákona

    Novela energetického zákona

    Novela energetického zákonu posiluje práva odběratelů. Změny shrnujeme v našem …
  • Povánoční výprodeje a období slev. Na co by si spotřebitelé měli při nákupech dát pozor?

    Povánoční výprodeje a období slev. Na co by si spotřebitelé měli při nákupech dát pozor?

    Je tu povánoční období výprodejů a slev. Přinášíme vám pár …

Menu

  • Pro spotřebitele
  • Poradna
  • Aktuality
  • Semináře
  • O projektu
  • Kontakty

Kontakty

  • GLE o.p.s.
  • Školská 694/32, 110 00 Praha 1 – Nové Město
  • spotrebitel@gle.cz
  • info@gle.cz
  • www.gle.cz
facebook_logo_m

skype_logo_m

Logo

Copyright © 2023 Škola spotřebitele. Powered by WordPress. Theme: Spacious by ThemeGrill.