Technické potíže na telefonické poradně.
Novinka – nově s námi můžete chatovat!
Využijte nové možnosti a chatujte s námi!
Změna dodavatele energií a spory v otázce souvisejícího prodeje žárovek
Informace ke sporům týkajícím se prodeje LED žárovek v souvislosti se změnou dodavatele energií.
Rozšíření informačního servisu
Rozšiřujeme a zkvalitňujeme informační servis pro spotřebitele.
Spuštění sekce nejčastěji pokládaných otázek v cizích jazycích
Rozšířili jsme informace o nejčastějších problémech spotřebitelů do cizích jazyků.
Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě – kdo platí dopravné a na co má kupující a prodávající nárok?
Chcete vědět, na co má v případě odstoupení od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě zákazník a prodávající právo? Jaké jsou povinnosti spotřebitele a prodávajícího? Odpovědi na tyto otázky naleznete na následujících řádcích.
Nesouhlasíte se zamítnutou reklamací? Nemusíte to vzdávat.
Víte, jak postupovat v případech, kdy vám prodávající zamítne reklamaci? Pokud s vyjádřením prodávajícího nesouhlasíte a jste přesvědčeni, že k zamítnutí došlo neprávem, je několik způsobů, jak se bránit.
Varování o závadné potravině
Státní zemědělská a potravinářská inspekce varuje před nebezpečnou potravinou.
PF 2017
Děkujeme vám za vaše dotazy a přejeme krásné Vánoce.
Reklamace a výměna vánočních dárků
Zakoupili jste dárek, který obdarovanému z nějakého důvodu nevyhovuje? Jak postupovat v případě, kdy chcete dárek vrátit či vyměnit se dozvíte v našem článku.