Přeskočit na obsah (Enter)
Škola spotřebitele

Škola spotřebitele

S námi se snadno vyznáte ve svých spotřebitelských právech

  • Pro spotřebitele
  • Poradna
  • Aktuality
  • Semináře
  • O projektu
  • Kontakty
Škola spotřebitele

Škola spotřebitele

S námi se snadno vyznáte ve svých spotřebitelských právech

  • Pro spotřebitele
  • Poradna
  • Aktuality
  • Semináře
  • O projektu
  • Kontakty
DomůAktualityAktuality (Stránky 10)

Aktuality

Zobrazeno 10 z 162 výsledků
Aktuality Hlavni1

Záruka za jakost a doba pro uplatnění práva z vadného plnění. Víte, jaký je rozdíl?

Jan ZapletalAktualizováno na 12.11.201812.11.20184 min čtení

Víte, jaký je rozdíl mezi zákonnou lhůtou pro uplatnění práv z vadného plnění (reklamaci) a zárukou za jakost? Pokud ne, dozvíte se v našem článku.

Přečíst článek
Aktuality Hlavni1

Slevy v obchodech – na co máte právo, na co si dát pozor

Jan Zapletal 14.10.201814.10.20185 min čtení

Slevy v obchodech – víte, na co máte jako zákazník právo, na co si dát pozor a co může prodávající? Dozvíte se v našem článku.

Přečíst článek
Aktuality Hlavni3

Přehled nebezpečných výrobků – srpen

Jan ZapletalAktualizováno na 14.10.201814.9.20182 min čtení

Pravidelný přehled nebezpečných výrobků, které neprošly v srpnu kontrolami.

Přečíst článek
Aktuality Hlavni3

Reklamace služeb elektronických komunikací

Jan ZapletalAktualizováno na 3.9.20183.9.20184 min čtení

Víte, jaká máte práva při reklamaci služeb elektronických komunikací? Víte jak postupovat, na co máte nárok a co naopak může poskytovatel těchto služeb? Dozvíte se v našem článku.

Přečíst článek
Aktuality Hlavni2

Vyúčtování záloh za služby související s užíváním bytu – víte, jaká jsou vaše práva?

Jan ZapletalAktualizováno na 5.8.20185.8.20183 min čtení

Víte, jaká máte u vyúčtování záloh za služby související s užíváním bytu práva?

Přečíst článek
Aktuality Hlavni1

Přehled nebezpečných výrobků – červenec

Jan ZapletalAktualizováno na 31.7.201831.7.20182 min čtení

Pravidelný přehled nebezpečných výrobků, které neprošly v červenci kontrolami.

Přečíst článek
Aktuality Hlavni1

Zpoždění letu, zkažená dovolená nebo jiné vady zájezdu. Víte, jaká máte práva?

Jan ZapletalAktualizováno na 23.7.201823.7.20184 min čtení

Zpoždění letu, zkažená dovolená nebo jiné vady zájezdu. Víte, jaká máte práva?

Přečíst článek
Aktuality Hlavni1

Přehled nebezpečných výrobků – červen

Jan ZapletalAktualizováno na 11.7.201830.6.20182 min čtení

Pravidelný přehled nebezpečných výrobků, které neprošly v červnu kontrolami.

Přečíst článek
Aktuality Hlavni1

Přehled nebezpečných výrobků – květen

Jan Zapletal 27.5.201827.5.20183 min čtení

Pravidelný přehled nebezpečných výrobků, které neprošly v květnu kontrolami.

Přečíst článek
Aktuality Hlavni1

Přehled nebezpečných výrobků – duben

Jan ZapletalAktualizováno na 7.5.20187.5.20181 min čtení

Pravidelný přehled nebezpečných výrobků, které neprošly v dubnu kontrolami.

Přečíst článek

Navigace pro příspěvky

Předchozí Stránka 1 … Stránka 9 Stránka 10 Stránka 11 … Stránka 17 Novější verze

Aktuality

  • Co když Vám prodávající zamítne reklamaci?

    Zamítl vám prodávající reklamaci s tím, že si za poškození můžete sami? Máte pocit, že prodávající vám reklamaci zamítl neoprávněně a chcete se bránit? Jak je možné se v takové situaci zachovat.

  • Náklady při reklamaci: na co má spotřebitel právo?

    V případě, kdy spotřebitel reklamuje zakoupené zboží nebo služby a je-li reklamace oprávněná, má mimo jiné nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů, které mu vznikly při reklamaci. Co to však v praxi znamená?

  • Prodávající musí vyřídit reklamaci do 30 dní

    Prodávající má povinnost vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dní od uplatnění reklamace. Co dělat, když prodávající tuto lhůtu překročí, se dozvíte v tomto článku.

Menu

  • Pro spotřebitele
  • Poradna
  • Aktuality
  • Semináře
  • O projektu
  • Kontakty
© Copyright 2025 Škola spotřebitele. Všechna práva vyhrazena. Coachify | Vyvinut společností Coachify. Poháněno WordPress.