• V případě, kdy odstoupíte od smlouvy uzavřené pomocí jednoho z prostředků pro komunikaci na dálku (internet, telefon apod.) ve 14 denní lhůtě, má prodávající povinnost Vám vrátit přijaté peněžní prostředky a to včetně nákladů na dodání ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy jste od kupní smlouvy odstoupili. Jestliže jste však zvolili jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí vám podnikatel náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  • Peníze vám prodávající musí vrátit tím způsobem, kterým je od Vás obdržel. Prodávající se se spotřebitelem může dohodnout, že mu peníze vrátí jiným způsobem, nesmí však spotřebiteli v souvislosti s tímto vzniknout další náklady.
  • Prodávající může vrácení peněz pozdržet v případě, že by po spotřebiteli požadoval prokázání, že zboží odeslal, nebo do doby než zboží prodávajícímu předá.
  • Pokud vám prodávající odmítá peníze vrátit, můžete se obrátit na institut Mimosoudního řešení spotřebitelských sporů se žádostí o zahájení řešení sporu s prodávajícím (online na www.coi.cz) nebo na příslušný soud.