Přinášíme vám přehled nebezpečných výrobků, které neprošly kontrolami v měsíci listopadu.
Přehled nebezpečných výrobků – září
Přinášíme vám přehled nebezpečných výrobků, které neprošly kontrolami v měsíci září.
Reklamace zájezdu – víte, na co máte právo?
Víte, jak správně reklamovat zájezd?
Lze vrátit zboží ve 14 denní lhůtě i při zakoupení v kamenné prodejně?
V naší spotřebitelské poradně se množí dotazy klientů, zda lze vrátit zboží a požadovat vrácení peněz i při koupi v kamenné prodejně.
Jak reklamovat jídlo v restauraci?
Objednali jste si svíčkovou Stroganoff a místo měkkého, šťavnatého masa dostanete tužší hovězí z jiné části krávy? Čekáte přes hodinu na jídlo, a když se dočkáte, máte před sebou studený pokrm a v polévce vám navíc plave šéfkuchařův vlas? Nemusíte si to nechat líbit a špatnou službu můžete reklamovat. Více v článku.
Prodávající musí vyřídit reklamaci do 30 dní
Prodávající má povinnost vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dní od uplatnění reklamace. Co dělat, když prodávající tuto lhůtu překročí, se dozvíte v tomto článku.