Informace k naší telefonické poradně.
Reklamace a výměna vánočních dárků
Jak vrátit nevhodný vánoční dárek? Co dělat v případě, kde je zakoupená věc vadná? Dozvíte se v našem článku.
Poškození zboží při reklamaci – víte, na co máte právo?
Reklamovali jste vadný výrobek, a po převzetí zboží z reklamace jste si všimli, že vaše zboží prodávající poškodil? Víte jak postupovat, pokud prodávající odmítá převzít odpovědnost? Dozvíte se v našem článku.
Záruka a reklamace u použitého zboží
Víte, na co máte právo, když reklamujete použité zboží? Jaká je délka záruky, co reklamovat můžete a co již nikoliv?
Dočtete se v našem článku.
Ztráta radosti z dovolené – nový způsob reklamace zájezdů?
Ztráta radosti z dovolené – nový způsob reklamace zájezdů?
Přehled nebezpečných výrobků – srpen
Přinášíme vám přehled nebezpečných výrobků, které se mohly dostat v srpnu na český trh.
Změna dodavatele energií a spory v otázce souvisejícího prodeje žárovek
Informace ke sporům týkajícím se prodeje LED žárovek v souvislosti se změnou dodavatele energií.
Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě – kdo platí dopravné a na co má kupující a prodávající nárok?
Chcete vědět, na co má v případě odstoupení od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě zákazník a prodávající právo? Jaké jsou povinnosti spotřebitele a prodávajícího? Odpovědi na tyto otázky naleznete na následujících řádcích.
Nesouhlasíte se zamítnutou reklamací? Nemusíte to vzdávat.
Víte, jak postupovat v případech, kdy vám prodávající zamítne reklamaci? Pokud s vyjádřením prodávajícího nesouhlasíte a jste přesvědčeni, že k zamítnutí došlo neprávem, je několik způsobů, jak se bránit.
Varování o závadné potravině
Státní zemědělská a potravinářská inspekce varuje před nebezpečnou potravinou.