Skip to content (Press Enter)
Škola spotřebitele

Škola spotřebitele

S námi se snadno vyznáte ve svých spotřebitelských právech

  • Information for consumers
  • Counseling
  • About project
  • Contacts
Škola spotřebitele

Škola spotřebitele

S námi se snadno vyznáte ve svých spotřebitelských právech

  • Information for consumers
  • Counseling
  • About project
  • Contacts
DomůNezařazené

Nezařazené

1 Result
Nezařazené

Zaplavené předplatné – kde je moje fitko?

Markéta SchmidtUpdated on 14.10.202414.10.20243 min read

Nedávné povodně v září 2024 dostaly do úzkých ne jednoho podnikatele, avšak spotřebitelům zůstávají jejich práva zachována. Jedním z možných problémů je nedostupnost předplacené služby. Zákazníci mají proto nárok na prodloužení období, po které jim byla služba nedostupná.

Přečíst článek

Aktuality

  • Zaplavené předplatné – kde je moje fitko?

    Nedávné povodně v září 2024 dostaly do úzkých ne jednoho podnikatele, avšak spotřebitelům zůstávají jejich práva zachována. Jedním z možných problémů je nedostupnost předplacené služby. Zákazníci mají proto nárok na prodloužení období, po které jim byla služba nedostupná.

Menu

  • Information for consumers
  • Counseling
  • About project
  • Contacts
© Copyright 2025 Škola spotřebitele. All Rights Reserved. Coachify | Developed By Coachify. Powered by WordPress.